3.10.13

Smash! Summer night

El meu Smash Doodle red portava moltes setmanes al prestatge esperant que em decidís a començar a utilitzar-lo. I ahir finalment vaig trobar el moment!

Una foto d'una sortida nocturna amb les amigues, materials del Candy II de Colorscrap i alguna coseta més per encetar aquest producte que, com a moltes de vosaltres, m'ha enganxat!

Aquí teniu tots els passos ben detallats per crear aquesta pàgina:


1. Triem la pàgina que vulguem: no hi ha normes! Utilitzem la que més ens vingui de gust. Jo he començat per aquesta que té un disseny d'una malla taronja.

2. Aplico una mica de gesso escampant-lo amb una targeta per què quedi una superfície llisa.

3. He entintat les vores de la pàgina amb tinta Distress. En el meu cas, he utilitzat l'Spiced Marmalade aplicant una de les tècniques de difuminat que ens explica l'Elena Roche al seu curs Distress sin stress.

4. Estampo un segell de fons amb la mateixa tinta a les vores de la pàgina. Aquest, que m'agrada força i l'utilitzo sovint per art journal, és el Japanese Spirit de Fiskars.

5. Com a base m'he decantat per aquesta cartolina de Core'dinations. Amb la fulla d'unes tisores he rascat les vores i això li dóna textura i un aire envellit.

6. I ara ja sí que he començat a posar-hi la resta d'elements: un tag grapat a la cartolina, una banderola i tota la resta d'elements per obtenir el resultat final:


Masking tapes, cinta daurada tallada ben petita, una blonda, l'abc de foam i una banderola de tela de la col·lecció Sketchbook d'Amy Tangerine, die cuts de K&Company, un títol amb Dymo, algun altre segell i una mica de journaling.

Us deixo amb alguns detalls:


Amb aquesta nova secció Smash! aniré mostrant-vos mica en mica i pas a pas cadascuna de les pàgines que aniré omplint.

I vosaltres, practiqueu l'Smash?



12 comentaris:

  1. Molt xulo!!!! jo li tinc ganes...tinc dues ni més ni menys!!!! i per aquí ronden, no trigaran en caure!!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em sembla que un cop comences amb això, costa de parar! Merci Maria i aviam si aviat podem veure les teves smash!! ;P
      Petons!

      Elimina
  2. Molt xula! M'agrada aquesta ccombinació tan refrescant de colors!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Xènia! Colors molt estiuencs; ara, com el temps, ja tocarà canviar de gamma... Petons!

      Elimina
  3. A mi m'encanta l smash pel que te de fresc i espontani!! Vaig començar un a l inici d aquest 2013 i crec que em.durara força per la.funcio que jo li dono. Crec que ja li has fet un ull a les meves pagines,oi? Ah! Tenim el mateix smash,el ddodle! Jeje! M encanta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí Olga, ja he vist que tenim el mateix Smash; són molt xules les teves pàgines! I està molt bé pel que dius: es pot fer servir de mil maneres diferents segons l'estat d'ànim, la fotografia o el record que s'hi vulgui posar... Un diari en imatges és un bon invent!
      Petons!

      Elimina
  4. Una página preciosa y llena de detalles...pura inspiración!!
    BSts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aixxx, muchas gracias Loretta!! Besos!!

      Elimina
  5. Hola, Sònia! M'agrada la teva creativitat i crec que tens uns treballs preciosos!
    El bolso i el coll de ganxet també t'han quedat molt bé!
    Enhorabona pel blog i gràcies per visitar-me!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies Cristina, m'alegro que t'agradi el blog! Amb el punt m'hi he posat fa poc, però el meu proper objectiu és una catifa rodona com les que tens al teu blog, m'encanten!! Espero sortir-me'n!!
      Petons!

      Elimina
  6. Molt ben explicat !!! I m'agrada el resultat !!! Ainss jo no practico l'smash, de moment tinc el meu journal que vaig omplint de tant en tant.

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Raquel! Doncs la veritat que l'art journal també em té enganxada... la qüestió és anar fent el que més ens vingui de gust a cada moment!
      Petons!!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips