10.1.14

Ganxet gràfic

Ja torno a la normalitat!! I és que he estat de vacances durant tot el període nadalenc i m'ho he pres al peu de la lletra, fins i tot he fet vacances del blog! A banda de les trobades amb la família, els amics, els àpats i les festes, aquestes dues setmanes les he dedicat al relax, al descans, a la tranquil·litat i a la posada d'ordre. Ordre a casa i també una mica d'ordre mental i d'idees, que de tant en tant no va gens malament...

He estat revisant tots els treballs d'scrap que tinc pendent d'acabar (mini àlbums diversos, layouts, algun curs on-line, reptes en els que m'agradaria participar, ...) i en són un munt!! Doncs bé, com moltes de vosaltres, no en tenia prou que m'he embolicat amb el Project Life (és culpa dels Reis d'Orient!!), però encara no tinc clar si fer-lo per setmanes o bé per moments concrets que vulgui documentar. Com us organitzeu? Jo de moment, per si les mosques, ja estic fent un munt de fotos!


I a banda del PL (deixaré l'entrada corresponent per més endavant...) m'he dedicat a intentar entendre els patrons de ganxet! I també a interpretar-los del revés, perquè sóc esquerrana. La Laia m'hi va donar un cop de mà i la veritat és que entretenint-s'hi una mica resulten més clars i més entenedors que les descripcions de cada volta posades per escrit. Així que per practicar, m'he posat a fer "estrelles d'hivern" amb un preciós patró de que he trobat al blog Lanas & Hilos i també un dels flocs de neu que Ganchitos ha regalat aquest Nadal.

Trobareu els patrons als enllaços corresponents, i aquí us deixo algunes fotos del resultat:

 

Ja estic pensant en utilitzar-los en algun LO o per la portada d'un mini!



4 comentaris:

  1. Jo encara no m'atreveixo amb el PL! jeje! T'han quedat molt bé les estrelles d'hivern! ;)
    Kissitos!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Shei! A mi em va costar decidir-me a començar amb el project life, no et pensis!! Però al cap i a la fi, crec que amb l'scrap (i el nostre temps lliure) cal fer les coses només si vénen de gust!
      Molts petons i gràcies per escriure!!

      Elimina
  2. Veig que ets polifacética jajaja; jo amb dues nenes ja no tinc temps pel crochet ;-o)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Després d'enganxar-me al trapillo i el crochet XL, vaig haver-ho de provar amb la versió "mini"!!! Petons!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips